2009. április 24., péntek

Miért dolgozol?


Roppant fontos kérdéshez érkeztem ma.

Tudnom kell:
miért?

Ez határozza meg az egész életemet. Mert ha nincs válaszom erre a kérdésre, méghozzá jó erős, ütős érvem, akkor sosem érek el semmit sem, bármit is akarok.

Te kérdezheted tőlem még mindig: Miért éppen így , miért hálózatépítéssel foglalkozol?

Meg kell vallanom, nem ez a lényeg. Hanem, ez a választott módszerem, egy eszköz, mellyel a célomat el fogom érni. Máris afelé haladok.

Megvilágítom egy picit teneked, nemrég hallottam ezt a poént:


Egy férfi kimegy a horgásztóhoz. Ott pecáznak hárman. Odamegy az egyikhez, megkérdezi tőle:

- Miért?

- Mert a melóhelyemen a főnököm nyesztet, otthon állandóan a feleségem pöröl velem, itt meg olyan nagy nyugi van.

A férfi megkérdezi a másodiktól is miért ül itt?

- Mert itt szippanthatok a friss levegőből, hallgatom a madárcsicsergést, és csak pihenek, s nézelődöm.

A harmadiknak is felteszi ugyanezt a
kérdést:

- Miért?

Mire amaz:

- Én csak halat akarok fogni.



Nekem meg van. Előttem virít, a szívemben dobog. Az én szempontomból ez a lényeg.De nem osztom meg veled!

Neked a legfontosabb az, hogy legyen egy saját okod, saját válaszod a Miért?- re. Akkor fogod tudni megcsinálni, amit ezért kell tenned!

Ha van
miérted, van jó okod, és megfelelő eszközt, és módszert keresel, vagy

ha többet szeretnél megtudni rólam, látogass el honlapomra:


http://www.gyogymod.dxn.hu


Állok rendelkezésedre ha meg van a Miérted!




Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése