2009. november 5., csütörtök

Megjegyzés

Ma megjegyzést írtam az oldalon, az info sávban lévő megjegyzés ablakba. Bár tudnám, miért 'ismeretlen'-nek titulált a rendszer?
Legalább teszteltem!

Szóval: Véleményezz, kérdezz, szavazz!
Új szavazást írok ki nemsoká.

Változzon a Motiváló lap a te érdeklődésednek megfelelően, hiszen neked szól.
Igaz, nekem is sokat segít.

Apropó: segítség!

Írd meg, mi a véleményed arról, hogy a weben ötleted csiszolod, s ehhez újra tervezed az oldalad. Kedves témámról, az irodalomról említettem a friss témát.
Most mutatom is. Az lent említett oldalon, vagy itt, de mindenképpen mond el, mit gondolsz erről?
Korábbi oldalam jó ötlet volt, de nem egészen Az lett. Nem is jól jártam vele.
Most a napokban újra indítottam Szinte spontán az oldalt.
A címről is érdekel a véleményed.
Az első oldal címe: Prózaíró Lap,
ez az Új pedig: Anyu Író

http://anyuiro.ucoz.com


Melyik oldal címe jobb hangzású?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése