2009. október 31., szombat

Szabálytalanul

Előzőleg nagy erőkkel, hosszas tervezéssel, és szervezéssel elindított prózaíró oldalam végül egyáltalán nem az lett, nem is akképpen működött, ahogyan én akartam. Ugyan egész szépen beindulni látszott, építő kritikákkal láttak el kritikus bajtársaim, író, és szerki társaim. Valahogy mégsem én voltam, s ez bizony nagy probléma. Ráadásul az örökösen fenyegetés alatt tartótechnika ördöge újfent megtréfált. Míg végül töröltek azon oldalak közül, szabályzatra hivatkozva.
Hát ezért vajon megérte a küzdést?
Magyarosan szólva: Meghát!
Lásd ott a bizonyos tapasztalat, meg az új minősítésem, amit asszem már gyerek koromban kiérdemeltem: Szabálytalan.
Ez jó! Így újra úgy érezhetem magam, mint aki szívesebben időzik mindenfajta intézmény falain kívül, mint hogy róla adatok szülessenek. Hát még, hogy a munkámról derül ki: szabálytalan. Ez már tényleg a falra vésni való!
Most már biztosítanom kell a hátoldalról, hogy jóval egyszerűbb, s talán sokkal, de okkal életrevalóbb prózaíró ötlettel állok elő, melyet a könnyűlovassággal is sikerre viszek. Kritikusaimat, olvasóimat, írótársaimat természetesen a továbbiakban is várva.
Hamarosan vadonatúj linkkel indul a Prózaíró Lap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése