2009. május 31., vasárnap

Neten dolgozol már?

Interaktív vagy már?

Dolgozol az Interneten?
Esetleg szeretnél?
Vállalkozol?
Netán szervezed a vállalkozásod?


Fontos szempont, miszerint ma már a hagyományos kereskedelemmel foglalkozó, a network marketing , és az MLM cégek, üzletkötők is mind belátják, hogy észbontó harc folyik a reklámfelületekért, és a reklámozási időért. Ráadásul éppen a médiákból, és az internetről folyó információ áradat, s reklámdömping a felelőse, hogy a célzott piacunk, üzleti-, és vásárló jelöltjeink néhány másodperc alatt képesek minősíteni minket, mely minősítés megalapozza kapcsolatunk jövőjét. Mi történik hát a mi reklámunkkal?

Optimális esetben, vérprofi reklámszakéretői, reklámpszichológus, és marketinges gárdával a háttérben, van még esélyünk. Ja, hogy nem vagyunk még profik? - Persze képezzük magunkat.
Nem is vesznek körül bennünket a megfelelő képzett, és elkötelezett szakemberek? - Persze, amint megtehetjük, felkeressük őket, és elkötelezzük magunk, cégünk, és termékeink felé. No d emikor lesz meg minderre a lehetőségünk? - Amikor jómódban és megbecsült vállalkozói szférában élünk.
No de mi ezt akarjuk ugye elérni? - Akkor most ez egy ördögi kör... avagy nem?

NEM, ha visszatérsz a kezdetekhez.

Akkor most nézzük előről, csak tágítsuk ki a látókörünket pontosan a mai modern és fokozottan fejlődő világra! Mit is akarunk? Bevételhez jutni. Olyan bevételhez, ami fölötte áll a kiadásainknak. Magyarul folyamatosan növekvő NYERESÉGET AKARUNK GENERÁLNI. Ehhez pedig arra van szükségünk elsősorban, hogy a célpiacunk megismerje mivel foglalkozunk. Itt jön tehát képbe a reklám. Ami a rengeteg naprakész információnak köszönhetően, anélkül könnyíti meg a mi munkánkat, hogy nekünk magába a hagyományos értelemben vett reklámba kéne ölnünk a nehezen megteremtett, esetleg még nem is létező vagyonunkat. Hogyan is lehetséges ez? Nagyon egyszerű, persze ezt is meg kell tanulni, s ugye a mondás nem veszti érvényét, a gyakorlat teszi a mestert. Most mi van? Na figyelj!

Először is vedd észre, és használd fel, hogy mások már információkat adtak a jelöltjeidnek! Nekik már kevésbé kell elmagyaráznod, hogy létezik gyógymód a problémájuk megoldására. Például kereshetnek pénzt úgy, hogy alig-, vagy ki sem kell mozdulniuk otthonukból; vagy: megállítható a hajhullásuk; sőt még le is fogyhatnak egészségesen; Tudják, hogy létezik koleszterin, a szintje a szervezetben mérhető, sőt optimalizálható egészséges étrenddel; Tudják, hogy sokan a semmiből váltak milliomossá, és módszerük átlátható, s tanulható, van akinek beválik. Akkor Te jösz! Üsd ki a fejükből a felesleges információkat, melyek egy része amúgy is csak terheli az agyukat! Hogyan? Mutass utat számukra! NEKED AZ A DOLGOD? HOGY MUTASS NEKIK EGY MÓDSZERT, AMIT JÓL ISMERSZ, ÉS TOVÁBB ADD A TAPASZTALATAIDAT, ILL. ELÉGEDETT ÜGYFELEID TAPASZTALARAIT ŐSZINTÉN. Élj ezzel a lehetőséggel!

Továbbá vannak, akik egyszerűen csak megoldást keresnek bajukra. Ha megismerkedsz valakivel, beszélgetsz valakivel, hamarosan kibuggyan belőle a panasz, ami az ő romja. Te meggyőződtél róla ugye, hogy amit kínálsz, megoldást nyújt bizonyos problémákra? Tartsd szem előtt, hogy SEGÍTENI AKARSZ, és esetenként tudsz is! Ajánld a sgítő jobbodat, mond el: lehetséges, hogy tudsz segíteni neki. Máris számíthatsz kapcsolatotok építésére.

Aztán vannak, akik aktívan kutatnak, keresnek, mert már elhatározták, hogy minél gyorsabban jutnak el a megoldáshoz ők maguk. Konkrét lehetőségük, ha interaktívan teszik ezt, nem pedig a már lépést tartani képtelen médiák(Tv, Rádió, vagy a nyomtatott sajtó) nyomán haladva. Szívesebben döntenek gyorsan, de biztosan, úgy, hogy pl. gyorsabban hitelessé vált a terméked, vagy a szolgáltatásod, mert nyílvános fórumon például ők maguk választják meg kinek a tapasztalataira figyelnek, met maguk választanak uyge emlékezetk egyáltalán érdemesnek ítélt személyek, weboldalak és fórumok közül. Meg hát felvehetik veled, Ms (vagy MR) TERMÉKKEL a kapcsolatot, több színtéren, azonnal, az általuk kedvelt formában.
Először tehát szimpatikussá kell lenned előttük , és a te szaktudásod, és a te tapasztalatod, s a teáltalad megkeresetteké fog leginkább számítani. Légy résen! Légy szimpatikus, lépj feljebb saját érzelmi intelligenciádban! Légy őszinte! Légy segítőkész! Mert ezek az emberek téged keresnek!!!! Tanuld meg miként kell jelen lenni az interneten, mert ugye ez a legdinamikusabb, fejlődőképes, és ütőlépes jelenlétet jelenti a modern üzleti világban. Tanuld meg használni az eszközöket, melyekkel az internetes jelenléted teljes lehet, és korszerű. Válj profivá!

Tehát, ha interaktív vagy, akkor ne feledd:


TÉGED KERESNEK MEG AZ ÉRDEKLŐDŐK, NEM PEDIG TE SZALADGÁLSZ UTÁNUK.

Akarod tudni mi módokon érheted ezt el ?


Akkor javaslom:

Mond meg mely területről cserélnél eszmét
először!

Témák:

1. Reklám -vagy nem reklám

2. Netes jelenlét

3. Eszközrendszer a Neten

4. Személyes vonzás





Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

2 megjegyzés:

  1. kedves krisztababa már barátok vagyunk vagy meg gondoltad magad? erzso

    VálaszTörlés
  2. Szia Erzsó!
    Örülök, hogy jelentkezel, mert az a helyzet, hogy nem tudok üzenetet küldeni neked, és az oldaladra se sikerül jutni. Elállítottál valamit a beállításaidon. Állítsd át, kérlek, és jelentkezz it nálam, légyszi, hogy fel vegyük a kapcsolatot!

    Sok sikert és puszi: Kriszta

    VálaszTörlés